понедељак, 15. април 2019.

Kako šminka može da upropasti ceo izgled

Dobro jutro drage moje. Danas vam neću pričati o proizvodima već neko moje zapažanje koje mi jako smeta. Svako jutro idem na posao tramvajem sedmicom i uglavnom pošto se dugo vozim nemam šta da radim pa onda posmatram ljude u prevozu. Najviše posmatram devojke i žene šta su obukle i naravno kako su se našminkale.
Jutros sam se baš iznervirala zato što je bio pun tramvaj devojaka i žena koje su totalno pogrešno nanele svoj make up, kao da su se dogovarale da se sve isto našminkaju.
Prva greška koja se pravi je nanošenje dosta tamnijeg pudera od tena koji imate, uredu bi bilo da uveče negde izlazite pa da stavite tamniji puder, ali preko dana je stvarno preterano. Izledaćete kao da imate masku na licu što je po meni katastrofa.
Druga greška je što se taj puder koji stavljate ne izblenda kako treba, nego ostane na licu u flekama što je ponovo katastrofa
Treća greška je što se stavlja na već tamnije lice mnogo rumenila, što je ponovo za dnevnu šminku katastrofa.
Četvrta greška je što se na tako već izmalterisano lice ne stavlja neki karmin ili sjaj, pa vam usne onda izgledaju kao da su bolesne i sve se u prevojima usne sakupi puder pa izgledate kao da ste musave.
I peta greška a čini mi se i najveća je što sve te devojke i žene koje sam posmatrala jutros su imale savršeno lice, koje su upropastile nanošenjem previše šminke.
Više puta sam pomenula reč katastrofa ali ne znam kako drugačije da vam opišem jutrašnji maskenbal u tramvaju.
Ja razumem da ako neko ima problematično lice i da treba da nanese proizvode kako bi sakrila nedostatke i to je ok, ali ako imate lice koje nema nedostatke nemojte ga pretrpavati puderima i rumanilima, dovoljno je da na lice stavite malo rumenil i highlighter-a, sjaj za usne i maskara i izgledaćete prelepo i sveže.
Moj predlog za svaku ženu i devojku koja želi da se osveži ujutru sa šminkom je da kupite bilo koju hidrantnu kremu u boji koja vama odgovara i da to nanosite svako jutro, dobra je zato što je krema koja će vam ceo dan hidrirati lice, lagana je i čuvaće vaše lice od UV zračenja, što se tiče rumenila i highlighter-a možete da koristite bilo koje. Ako trenutno nemate sjaj za usne, mozete da nanesete na njih malo labela ili obične kreme kako bi došla do izražaja vaša boja usana.
Kada bude došlo lepo vreme i kada osunčamo naša lica dovoljno je samo da se stavi malo highlighter-a, maskare i nešto na usne i gotovo ponovo ćete izgledati savršeno.
Ako ste već tip devojke koja voli da i po danu nosi jaku šminku ni to nije problem samo vodite računa kako uklapate boje i kako blendate sve to.

Voli vas puno vaša Marija Popović

Gledamo se i na YOUTUBE kanalu

Нема коментара:

Постави коментар

Wet purple makeup look