понедељак, 8. април 2019.

LVLY balzam za usne


Dobar dan danas ćemo pričati o jednom fenomenalnom proizvodu koj bih preporučila svima. Reč je o LVLY balzamu za usne koji sam kupila u DM, cena mu je oko 200 dinara.
Iz ove kolekcije imam i LVLY penu za umivanje i tonik.
Kao što znate ne interesuju me puno sastav proizvoda tako da o tome i neću pričati. Ja nikada nisam koristila balzame za usne zato što mi ni jedan nije odgovarao, uglavnom su mi svi balzami isušivali usta i bili su mi lepljivi, i onak sam imala utisak da imam neke mrvice po usnama. Probala sam čini mi se sve proizvođaće balzama za usne na svetu kako bih pronašla najbolji za mene ali nisam uspela.
U potrazi za balzamom za usne kupila sam i ovaj da probam, nisam se nešto puno nadala da će mi odgovarati ali.....




















Kada otvorite balzam prvo što osetite je miris koji je fenmenalan, kada se nanosi balzam se topi na vašim usnama tako da nije potrebno da više puta prelazite sa njim preko usana. Kada ga nanesete osećaj je svilenkast, usne su vam mekane i glatke, ukus balzam je neutralan što mi se jako sviđa jer mi uglavnom smeta ako je ukus balzama naglašen.
Obično balzam za usne nanosim pre spavanja, posle sređivanja lica, preko dana ne nasim balzam zato sto koristim i karmin ili sjaj za usne.
Ujutru kada ustanem i dalje imam tanak sloj balzam na usnama, što mi nikako nije jasno kako opstane posle celonoćnog muljanja po krevetu (inače jako nemirno spavam :-) )
Isto tako balzam koristim i kao piling za usne pre šminanja, nanesem ga na usne i ostavim nekih desetak minuta da usne omekšaju, onda uzmem staru četkicu za zube (koju sam sačuvala i koju koristim samo za to) i blago kružnim pokretima skinem svu mrtvu kožu sa usana, potom obrisem usne papirnim ubrusom i nanesem jos jedan sloj.
Ja sam oduševljena ovim proizvodom i nadam se da će još dugo biti na policama DM-a, preporučujem vam da ga probate sigurno se nećete pokajati.

Hvala vam svima na pažnji, voli vas vaša Marija Popović

Gledamo se i na Youtube kanalu

Нема коментара:

Постави коментар

Wet purple makeup look