четвртак, 14. март 2019.

Lilly VZK CC krema


Dobar dana drage moje dame, danas ćemo pričati o Lilly-jevoj VZK CC kremi.
Sasvim slučajno sam naletela na ovu toniranu kremu i prvo što me je oduševilo je cena koja je bila oko 300 dinara. Odmah sam odlučila da je kupim i probam, proizvode se u dve boje Light i Medium, ja sam uzela Light varijantu. Ja inače volim da isprobavam jeftinije proizvode, zato što mislim da postoje jako dobri proizvodi po jako pristupačnoj ceni, i ovaj put moje mišljenje je bilo potvrđeno.
Kada sam otvorila kremu prvo što me je oduševilo je miris, obicno kreme tog tipa mirisu na pudere, ova krema miriše na neki osvežavajući parfem koji nije napada već prija čulu mirisa. Druga stvar koja me je oduševila je gustina kreme, obično su hidratne kreme u boji tečne, ova krema je baš gusta, čak je gušća i od većine pudera koje koristim, iako je krema gusta lako je razmaziva, zato vodite računa kada je nanosite, potrebna je jako mala količina.
Ja volim hidradne kreme u boji da nanosim rukama, tako mi se ravnomerno razmaže po licu. Kremu nanosim za dnevnu varijantu, obično ujutru pre posla. Lagana je na licu i imate osećaj da vam je koža hidrirana ceo dan, ovo pricam za suvi do normalni tip kože (ja imam normalni tip kože), što se tiče masnije kože mislim da im ne bi odgovara krema, ali ako ste voljni možete da je isprobate pa da mi napišete u komentarima vaše utiske.
Obično posle kreme nanesem malo rumenila, karmin ili sjaj i naravno obrve 😊 i to je to dobijem tu jutarnju svežinu koja nam je svima neophodna za početak jednog radnog dana.
Vidimo se u sledećem beauty postu
Voli vas sve vaša Marija Popović

Pratite me i na Youtube-u
MyBeautyStyle Marja Popovic

New Video





Нема коментара:

Постави коментар

Wet purple makeup look