четвртак, 21. март 2019.

Balea Sea Salt Body Scrub VS Velnea Shower Peeling


Dobar dan drage moje dame, polako nam se bliži lepo vreme, vreme je da sredimo svoje telo koliko možemo. Nije bitno da li imate super liniju ili ne, bitno je da smo negovane I da nam koža blista.
Danas ću pricati o dva poizvoda koja sam probala I napisaću vam svoje utiske. Kao što I u naslovu piše danas ćemo pričati o dva pilinga za telo Balea VS Velnea.
Cena i pakovanje ova dva proizvoda je jako slična, Balea je oko 300 dinara (pakovanje od 250ml),  dok je Velnea oko 250 dinara (pakovanje od 200ml). Sto se tiče sastava postaviću vam sličice ispod pa pogledajte same, ja nešto i nisam fanatik da sve proizvode koje koristim moraju da budu sa izuzetno zdravim sastojcima, tako da su mi te stvari manje bitne.

VELNEA SASTOJCI
BALEA SASTOJCI







                                                        


Isprobala sam oba proizvoda i moji su utisci sledeći:
Balea piling mi se uopšte nije svideo i poprilično sam bila razočarana. Na svim društevenim mrežama su nahvalili ovaj proizvod i očekivala sam mnogo više. Kada otvorite piling ima prijatan miris, kada ga nanesete na telo imate stvaran osećaj pilinga, ja ga svrstavam u hard pilinge tako da nije za svakodnevnu upotrebu, ja preporučujem da se koristi jedanput nedeljno. Ovo su bila pozitivna zapažanja kod Balea pilinga, negativna zapažanja su sledeća, posle par dana so se odvoji od ulja i stvrdne se tako da pre svake upotrebe morate da promesate proizvod, druga stvar koja mi se ne sviđa je miris i sastav samog proizvoda. S obzirom da u sastavu ima ulje celo telo vam je masno, kada hocete da isperete telo sve klize kapljice niz vas i miris je očajan, mirisete na suncokretovo ulje kao da ste se mazali jestivim uljem, posto me je to nerviralo probala sam to da sperem sa sebe sa šamponom za kupanje ali nisam baš uspela. Usmrdela sam prvenstveno sebe a onda i peškir sa kojim sam se brisala a posle i garderobu koju sam nosila. Svuda sam citala komentare kako vam je koza glatka posle korišćenja proizvoda, pa kako i  da ne bude glatka kada vam piling umasti celu i naravno da ćete biti glatki. Totalna sam razočarana sa ovim proizvodom tako da ga sigurno neću koristiti više. Zaboravila sam da dodam da prilikom nanošenja pola proizvoda vam ispadne iz ruke zato što mu je tekstura jako sipkava.


Što se tiče Velnea Shower Peeling-a moram da kažem da sam oduševljena proizvodom. On dolazi u dve varijante Bamboo + Almond Milk i Green Tea + Olive oil. Ja sam kupila ovu drugu varijantu sa zelenim čajem. Tekstura pilinga je gelasta i ne rasipa se kao Balea piling kada ga nanesete na telo. Mirise osvežavajuće, celo telo vam miriše pole korišćenja pilinga, ako ne volite puno da se mackate sa losionima za telo posle kupanja, ovaj proizvod će vam se svideti zato što ćete mirisati ceo dan posle kupanja. I ovaj piling bih svrstala u hard pilinge, ima krupne bobice koje vam super skinu svu mrtvu kozu na telu. Posle korišćenja koža vam je mekana i glatka. Velnea Shower Peeling ću sigurno koristiti ubuduće, zato što mu je pristupačna cena i zato što meni vrši posao.




Hvala vam puno na pažnji, vidimo se u nekom novom blogu i na mom Youtube kanalu

Voli vas sve vaša Marija Popović

Нема коментара:

Постави коментар

Wet purple makeup look