петак, 8. март 2019.

Balea NOSESTRIPS (Balea trake za nos sa aktivnim ugljem)


Šetnjom kroz svoj omiljini DM naišla sam na Balea trake za nos sa aktivnim ugljem. Pakovanje je crne boje i ima tri trake unutra.


U opisu proizvoda piše da je efikasno rešenje protiv nečistoća i mitisera, pogodan za čelo i bradu. Kombinacija aktivnog uglja, salicilne kiseline i ulja čajevca trake temeljno čiste pore od nečistoce. U uputstvu piše da da treba prvo da očistimo lice potom da nakvasimo nos i da postavimo traku i nežno pritisnemo, pustimo da deluje 10-15 minuta a potom skinemo od spolja ka unutra.

Sve sam uradila po uputstvu i evo mojih zapažanja, prvo nos treba pokvasiti više da bih se traka što bolje zalepila, spoljašnja traka je od materijala što je jako prijato prilikom postavljanja trake na nos, predhodne trake koje sam koristila su isto bile od materijala ali tanje, pa kada bismo pritisnuli traki sve bi sadrzaj ostao na prstima i lepilo bi se, što ovde nije bio slučaj sto je super. 

Držala sam traku 15 minuta kao što su i rekli a potom sam je i skinula po postupku kako je navedeno u upustvu. I Voala rezultati su fenomenalni, traka je bukvalno skinula sve mitisere sa mog nosa, bila sam oduševljena. Jedini mali problem je što prilikom skidanja trake nos malo zaboli zato što se sama traka osuši posle 15 minuta. Nije ništa strašno što ne može da se izdrži.
                                                                   💖💖💖
Moj celokupni utisak je da je traka fenomenalna i svima bih toplo preporučila da je koriste i uvedu u svoju rutinu održavanja lica, e sad jedini problem je da je ne povuku iz prodaje kao što DM i zna da uradi pa da onda ostanemo bez ovog fenomenalnog proizvoda.






Hvala vam puno na odvojenom vremenu, volim vas sve i vidimo se uskoro na nekom novom beauty postu.

Pratite me i na Youtube-u
Mybeautystyle Marija Popovic

New Video



Нема коментара:

Постави коментар

Wet purple makeup look