четвртак, 21. март 2019.

LVLY losion by Paola Maria

Zdravo svima dobrodošli nazad na moj blog. Danas ću vam pričati o losionu za lice LVLY koji sam kupila u DM. Cena mu je oko 400 dinara za 200 ml pakovanje što je ok cena.
Tonike običo koristim uveče umijem se, očistim lice tonikom i nanesem kremu za lice. Što se tiče sastojaka, pričala sam u predhodnom blogu da i nisam neki fanatik koji vodi puno računa šta se nalazi u proizvodima od sastojaka, tako da neću pričati o tome u mojim blogovima.
Moj prvi utisci su da je tonik odličan, kada očistit lice sa njim osećate blago peckanje koje prođe jako brzo, imate utisak da je tonik očistio lice kako treba, posle toga vam je koža mekana i glatka.



Čitala sam na drugim blogovima da su neke devojke imale burnu reakciju na njega što kod mene nije bio slučaj, tako da vodite računa nisu nam sve kože iste, svaka koža reaguje drugačije. Ja imam normalnu kožu lica i do sada nisam imala problem sa drugim proizvodima. Ovo je blagi tonik za svakodnevnu upotrebu, nemate osećaj zategnutosti kada ga nanesete. Moja je preporuka da obavezno posle tonika nanesete kremu za lice.

Ja ga koristim vec dva meseca svako veče i meni odgovara, do sada nisam imala loša iskustva.
Hvala vam puno na pažnji, vidimo se u nekom novom blogu i na mom Youtube kanala 

Voli vas sve vaša Marija Popović












Нема коментара:

Постави коментар

Wet purple makeup look