петак, 8. март 2019.

INTRO



Zdravo dragi moji, ovim prvim blogom bih želela da vam se predstavim
Zovem se Marija Popović i iz Beograda sam, imam 35 godina. Mnogo volim modu, šminku i sve što je vezano sa negu lepote.
Ceo svoj život sam volela da pomažem drugim ljudima i da dajem savete i svoje lični iskreno mišljenje tako da od mene možete da očekujete samo realne i iskrene priče vezano za lepotu, naravno iz mog ugla.
Na mojim blogovima pričaću o raznm proizvodima za negu lepote i naravno neizostavnoj šminci koju obožavam. Komanetarisaćemo puno o tome.
Kao i što sam i pomenula da se bavim profesionalnom šminkom, postavljaću i linkove svojih video klipova na youtubu. Isprobavaćemo razne proizvode tako da bih volela da čujem i vaše komentare, i naravno otvorena sam za sve vaše predloge.
Nadam se da ćete uživati u mojim pričama

Mozete da me pratite i na sledećim društvenim mrežama


Volim vas sve Marija Popović
My Video


Нема коментара:

Постави коментар

Wet purple makeup look