понедељак, 11. март 2019.

Nivea Make-Up Care HYDRA PRIMER



Nedavno se na na našim policama u parfimerijama i drogerijama pojavio Nivea Hydra Primer, i odlučila sam da ga kupim i probam. Cena mu je oko 700 dinara sto je OK, cinimi se da su svi drogeriski prajmeri u tom cenovnom rangu.
Sastojci Nivea primera su bademovo ulje, i ekstrat nevena koji bi trebao da nam ujednaci i ugladi ten.Što se uputstva tiče piše da gelastu teksturu treba ravnomerno naneti na lice, izbegavajući predeo oko očiju.
Probala sma ga i moram da kazem da baš nešto i nisam oduševljena kako se pokazao na mom licu. Moj tip kože je normalan/mešovit, T zona mi se malo vise masti. Koristila sam ga za malo težu sminku sobzirom da su napisali da bi trebao da hidrira kožu, što i jeste radio ali u kombinaciji sa težim puderom morala sam dva tri puta u toku dana da upijam višak te hidratantnosti što je dao, što mi je jako smetala zato što sam imala utisak da mi je lice masno i da pri svakom dodiru sa rukom ili garderobom ostaje trag pudera.
Volela bih da je ostavio bolji utisak na mene pošto sam bila oduševljena sa micelarnom vodom iz iste kolekcije pa sam se nadala da će i ovaj proizvod dati bolje rezultate.
Nisma još odustala od njega, pružiću mu još šansi za testiranje sa drugim puderima lakšim i težim pa ću javiti iskustva.

Hvala vam puno na odvojenom vremenu, volim vas sve i vidimo se uskoro na nekom novom beauty postu.

Mozete da me pratite i na sledećim društvenim mrežama


Vaša Marija Popović

New Video


Нема коментара:

Постави коментар

Wet purple makeup look